Gildia w Campanis
Każdy mag ma własne, wyjątkowe zaklęcia, które są dopasowane do jego magii. Zaklęcia dzielą się na kilka rodzai o różnym zapotrzebowaniu mocy:
Poziom I - zaklęcia słabe, zadające lekkie obrażenia.
Poziom II - zaklęcia średnie, zadające obrażenia, po których przeciwnik odczuwa ból.
Poziom III - zaklęcia potężne, zadające ciężkie obrażenia, słabsi magowie i ludzie mogą stracić przytomność.
Poziom S - zaklęcia mogące pokonać maga na podobnym poziomie umiejętności z 70% mocy magicznej.
Zaklęcia zapomniane (w tabelce zaklęcia SS, pomyliłam się >.<) - zaklęcia, które można opanować wyłącznie po zdobyciu bonusu. Mogą manipulować czasem, niszczyć wszystko w promieniu kilkuset metrów, a nawet zabijać.
MOC MAGICZNA WYKORZYSTYWANA DO ZAKLĘCIA
Na samym początku dostaje się 100 punktów na zaklęcia. Zaklęcia są punktowane w poniższy sposób:
Poziom I: 10 pkt
Poziom II: 30 pkt
Poziom III: 50 pkt
Poziom S: 150 pkt (magowie rangi S i wyżej)
Zaklęcia zapomniane: zdobycie w bonusie
Punkty można zbierać w konkursach, za wykonanie misji, a także zostać nimi szczodrze obdarowanymi przez Mistrza Gry.
Offline